2023.05.10 - Wycieczka do Hiszpanii

W dniach 3-10 maja 2023 roku grupa studentów UTW wypoczywała na słynnym hiszpańskim wybrzeżu Costa-Brava. Przebywaliśmy w urokliwym nadmorskim miasteczku Lloret de Mar, w Gran Hotelu Flamingo. W pierwszym dniu pani Aldona –rezydent wycieczki zaprała nas na spacer po mieście, aby zapoznać nas z kurortem. Drugi dzień przeznaczyliśmy na plażowanie w Lloret de Mar. Trzeci dzień poświęciliśmy na wyjazdową wycieczkę. W programie pierwszej wycieczki do Barcelony było zwiedzanie w Poble Espanol Wioski Hiszpańskiej , wzgórza Montjuic i spacer najpopularniejszą ulicą w Barcelonie La Rambla. Oczywiście atrakcją tego dnia było zwiedzanie Parku Guell. Jest to jedno z najbardziej charakterystycznych dzieł architekta Antonio Gaudiego.. Czwarty dzień poświęciliśmy na spacery, odpoczynek na plaży a wieczorem pojechaliśmy na znakomity wieczór hiszpański połączony z pokazem tańca hiszpańskiego flamenco. Niedzielę ponownie spędziliśmy w Barcelonie. Zwiedzaliśmy La Sagradę Familia i stadion Camp Nou. W poniedziałek był rejs statkiem z Lloret de Mar do średniowiecznego miasteczka Tossa de Mar. Wycieczkę zakończyliśmy wizytą w winiarni-bodedze i degustacji win i specjałów kuchni katalońskiej. Wtorek przeznaczyliśmy na całodniową wycieczkę w Góry Montserrat, będące jedną z najpiękniejszych atrakcji turystycznych. Zwiedziliśmy najpiękniejszy górski klasztor Europy, przy nim sanktuarium Morenety –Czarnej Madonny. W drodze powrotnej odwiedziliśmy Centrum Outletowe La Roca Village. Był to naprawdę wyjątkowy tydzień relaksu- wypoczynek połączony ze zwiedzaniem.

UTW w Działdowie

Władze UTW
Statut
Sprawozdania Zarządu

Komunikaty zarządu UTW

2024.09.25 Program wyjazdu na Majorkę
Zapraszam wszystkich, którzy mają ochotę wyruszyć we wspólną podróż i odkrywać ze mną piękno Hiszpanii. Tym razem kierunek naszej wyprawy to Majorka, największa wyspa Balearów, uważana za najpiękniejszą wyspę Morza... [więcej]

Galeria

Wycieczka do Golubia Dobrzynia i Szafarni Wycieczka do Golubia Dobrzynia i Szafarni