2010.05.28 - Wycieczka kanałem ostródzko-elbląskim. Zwiedzanie Elbląga i Fromborka

W dniach 28,29 maja 2010r. grupa 40 osób uczestniczyła w wycieczce kanałem ostródzko -elbląskim. Program obejmował też zwiedzanie Elbląga i Fromborka. Pogoda nie była najlepsza. W piątek rano było pochmurno i kropił deszcz. Mijane widoki,śpiew ptaków i cisza rekompensowały wszystko. Płynęliśmy 6 godz.- do Buczyńca. Tam czekał na nas autokar, którym pojechaliśmy do Elbląga. Było słonecznie-Elbląg zaprezentował się jako piękne miasto. W sobotę pojechaliśmy do Fromborka, gdzie trwały obchody 700 lecia miasta; byli też harcerze uczestniczący w operacji "Frombork 1001". Wysłuchaliśmy koncertu organowego w katedrze. Zwiedziliśmy muzeum Mikołaja Kopernika i podziwialiśmy Frombork z tarasu widokowego na wieży. Wróciliśmy wypoczęci i pełni wrażeń :)

UTW w Działdowie

Władze UTW
Statut
Sprawozdania Zarządu

Komunikaty zarządu UTW

2024.09.25 Program wyjazdu na Majorkę
Zapraszam wszystkich, którzy mają ochotę wyruszyć we wspólną podróż i odkrywać ze mną piękno Hiszpanii. Tym razem kierunek naszej wyprawy to Majorka, największa wyspa Balearów, uważana za najpiękniejszą wyspę Morza... [więcej]

Galeria

Wycieczka do Golubia Dobrzynia i Szafarni Wycieczka do Golubia Dobrzynia i Szafarni