2016.03.11 - Wyjazd do Teatru Muzycznego w Łodzi na operetkę-Wesoła Wdówka

11 marca 2016r. pojechaliśmy do Teatru Muzycznego w Łodzi na operetkę "Wesoła Wdówka". Wyjazd był połączony ze zwiedzaniem Płocka. Pani przewodnik bardzo ciekawie omówiła historię miasta. Byliśmy przed pomnikiem Władysława Broniewskiego. Następnie zwiedziliśmy Bazylikę Katedralną Wniebowzięcia NMP-najstarszą świątynię rzymskokatolicką i najcenniejszy zabytek Płocka, położoną na wznoszącym się 60 m. nad Wisłą Wzgórzu Tumskim. Później ulicą Tumską przeszliśmy na Stare Miasto, które jest najstarszą i najważniejszą dzielnicą miasta. Obiad zjedliśmy w Karczmie pod Strzechą w Płocku. Wieczorem w Teatrze Muzycznym w Łodzi obejrzeliśmy operetkę Franza Lehara "Wesoła Wdówka". Naszą uwagę przyciągnęła gra aktorska, piękny śpiew i piękne kostiumy w stylu epoki.

UTW w Działdowie

Władze UTW
Statut
Sprawozdania Zarządu

Komunikaty zarządu UTW

2024.09.25 Program wyjazdu na Majorkę
Zapraszam wszystkich, którzy mają ochotę wyruszyć we wspólną podróż i odkrywać ze mną piękno Hiszpanii. Tym razem kierunek naszej wyprawy to Majorka, największa wyspa Balearów, uważana za najpiękniejszą wyspę Morza... [więcej]

Galeria

Wycieczka do Golubia Dobrzynia i Szafarni Wycieczka do Golubia Dobrzynia i Szafarni