2011.03.08 - Wycieczka do Torunia i Bydgoszczy

Członkowie sekcji krajoznawczo-turystycznej postanowili uczcić tegoroczny Dzień Kobiet wycieczką :). Pojechaliśmy do Torunia i Bydgoszczy. Już w autokarze czekała nas miła niespodzianka. Opiekun sekcji- p.Marian Odachowski,składając życzenia wszystkim Paniom-wręczył czekolady.Pogoda dopisała.W Toruniu zwiedziliśmy Stare Miasto,Krzywą Wieżę,ruiny zamku krzyżackiego i zatrzymaliśmy się pod pomnikiem Mikołaja Kopernika,by zrobić wspólne zdjęcie.Następnie zaopatrzyliśmy się w toruńskie pierniki i zjedliśmy wspólny obiad.Drugie miasto,które zwiedzaliśmy- to Bydgoszcz.W Filharmonii Pomorskiej wysłuchaliśmy "Koncertu nie tylko dla Pań" w wykonaniu Kwartetu Rosyjskich Instrumentalistów Ludowych GRAD-Quartet z Petersburga.

UTW w Działdowie

Władze UTW
Statut
Sprawozdania Zarządu

Komunikaty zarządu UTW

2024.09.25 Program wyjazdu na Majorkę
Zapraszam wszystkich, którzy mają ochotę wyruszyć we wspólną podróż i odkrywać ze mną piękno Hiszpanii. Tym razem kierunek naszej wyprawy to Majorka, największa wyspa Balearów, uważana za najpiękniejszą wyspę Morza... [więcej]

Galeria

Wycieczka do Golubia Dobrzynia i Szafarni Wycieczka do Golubia Dobrzynia i Szafarni